مطالب مرتبط:
از به روز رسانی آیین نامه های دانشجویان علوم پزشکی تا شرایط اسکان خوابگاهی دانشجویان ارشد
آیین تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج های موفق در سوادکوه برگزار شد
آیین افتتاح طرح توسعه گمرک اختصاصی فولاد مبارکه
باز شدن پای آیین نامه جدید کتابخانه ملی به دیوان عدالت
آیین نکوداشت منوچهر صدوقی سها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 12:002024-06-13سياسي

آیین دانش آموختگی دانشجویان خلبانی هواپیمای pc7


42 خلبانان هواپیمای pc7 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

- مراسم دانش آموختگی دوره 1-42 خلبانان هواپیمای pc7 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم فارغ التحصیلی و دانش آموختگی دوره 1-42 خلبانی هواپیمای پی سی 7 که در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: پوشیدن لباس مقدس سربازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش و جایگاه ویژه ای است و ما که مفتخر به این کار شده ایم و باید قدردان این نظام باشیم.

وی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای موجود در فضای مجازی وجنگ شناختی برای کارکنان نیروی هوایی ارتش، افزود: استفاده مناسب از این فضا، باعث رشد و بالندگی شده و عدم استفاده نامناسب از آن، موجبات سقوط در ورطه نابودی را فراهم می کند.

امیر سرتیپ حمید واحدی ضمن آرزوی عاقبت بخیری برای کارکنان نیروی هوایی به ویژه خلبانان جدیدالورود، تصریح کرد: شما کارکنان و خلبانان سرمایه های ارزشمند ارتش و نیروی هوایی هستید؛ لذا تمام تلاش خود را برای اعتلای نام ایران عزیزمان بکار گیرید و از


برچسب ها: فرمانده نیروی هوایی ارتش - نیروی هوایی ارتش - نیروی هوایی - جمهوری اسلامی ایران - هوایی - پایگاه هوایی - هواپیمای
آخرین اخبار سرویس:

آیین دانش آموختگی دانشجویان خلبانی هواپیمای pc7

آیین دانش آموختگی دانشجویان خلبانی هواپیمای pc7